torsdag 9 oktober 2008

E´s första pottsittning

Jag köpte en potta åt E igår. jag tänkte köpa en klassisk fin rosa babybjörn potta. Men sen så visade expediten mig den här pottan. Den spelar en liten melodi när någonting trillar ner. Det tyckte jag var hur kul som helst. Dessutom så var den mycket billigare än babybjörn pottorna.



Pottträning 1: Resultat: 0



_____________________________________________________________________

11.30

Pottträning 2: Resultat: 0
Tillägg: Att sitta på pottan är inget problem. E sitter där nöjt och funderar på vad som händer. Hon blir inte ledsen förrän hennes moder tar henne därifrån.

_____________________________________________________________________

15.30

Pottträning 3: Resultat: 1
Tillägg: E satt återigen, mycket nöjt på sin potta. Helt plötsligt började pottan att låta. E tittar ner mellan benen och börjar skratta. Jag tyckte att det var hur roligt som helst också, så där satt vi och lyssnade på pottan och väntade på att E skulle kissa klart.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ni är alla onda ;)
Till och med ella! :O

*väntar på spöstraff*

marcus sa...

schysst bild! till synes måttligt road av detta nya påfund...

tänk över konsekvenserna av det här med toalettbesök - melodi i pottan :-)

Anonym sa...

Stackars mitt barnbarn!!