onsdag 24 juni 2009

Onsdag 24 Juni -MusicQuiz-

DEN HÄR VECKAN: Onsdag 24 juni.
På onsdagar är vi ett gött tjejgäng som träffas på Harrys. Varje onsdag 20.00 är det musikquiz. Jag brukar skynda mig från jobbet för att joina och bidra med min del av kunskapen.
På sommaren är det inget musikquiz på Harrys, men vi lovade varandra att ta vara på onsdagarna och träffas hemma hos varandra; grilla, dricka gott, och värdinnan står för ett eget musicquiz. Lagom hemkommen från Spanien var det min tur.
Jag tyckte att jag hade lagt ribban på quizet lagom högt, men tjejerna tyckte att det var svårt och jag väntar mig en big time payback snart... Cat vann med lite drygt hälften rätt.





Hannah & Hanna


Den nyinförskaffade grillen.


Maria och Cat'




Det är ju ändå sommar. Gjorde min första bål. (Sugen syrran? :-D -otroligt welininternt-)



Softish Hannah. Cool as always.

Sent på kvällen fick vi sällskap av min kära granne Daniel som precis kommit hem från bad och konsert




Inga kommentarer: