torsdag 25 juni 2009

Torsdag den 25 Juli -Det här ÄR livet!-

DEN HÄR VECKAN: Torsdag 25 Juni -Båten-
För att citera min blivande man efter båtturen "Det är ju en fruktansvärd tur att jag valde världens bästa svärföräldrar" Och visst är det så. Mina päron är fantastiska, många gånger i stridens hetta har jag kännt annorlunda men det är ett faktum; dem är just great. Och inte bara för att de har en båt med en 90kamelsutombordare.
Här kommer lite bilder från det som jag och min syster kom överrens om när vi satt och njöt i fören; Det här ÄR livet!




Världens vackraste syster.

Ella kör morfars båt. Observera den koncentrerade blicken och det fasta taget om gasen. Tror ni inte ungen både styrde och gasade?! Det är morfars tjej det :-D


"Va?! Ska vi ditåt? Ok, gasen i botten!"


I morfars knä har man det gott


Dricka är viktigt när det är så varmt. Och är man riktigt cool dricker man med en hand!


"...utan snus på en öde ö"


Glad kotte på promenix med mormor


öar mitt i vättern som har dass är en välsignelse!



HighTechStorasystern har med sig dator med mobilt bredband så inte lillsyrran ska bli rastlös.


2 kommentarer:

Lillan sa...

För alla intresserade kan jag lägga ut en video på youtube där två unga lakritsdamer gympade i takt med en nerladdad sight på den medhavda datorn! En prisfråga......
madre/mutter

Hanna sa...

MEMME! DU TAR ÖVERVÅNINGEN OCH VINDEN, JAG TAR NEDREVÅNINGEN OCH KÄLLAREN, SÅ MÖTS VI UTE I TRÄDGÅRDEN SEN!!!!! OKEJ?!

:-D