söndag 24 augusti 2008

Söndagsskolansdag


Vilken dag!

Linus behövde jobba hemma med hemsidor och annonser, så jag och Ella kände att vi skulle hålla oss ur vägen. Jag har inte varit i kyrkan på hela sommaren så jag kände att det var dags att fylla på de religiösa poängen. Efter gudstjänsten gick vi vidare till stadsparken där det var Söndagsskolansdag. L´s syster med familj gjorde oss sällskap. Söndagsskolansdag är verkligen en jättebra idé. Det var fullt med roliga event för barnen. Och allt var gratis!
Hoppborg, ansiktsmålning, konserter och klättervägg är bara några expempel på allt man kunde hitta på.

Jag har precis kommit hem, nu ska jag äta och sen ska jag och mamma gå på bio och se på Mamma Mia. Som sagt. Vilken dag! =)




Om man ville kunda man ta ett varv med hästarna eller åka karusell


T.om. Pippi var på SskD. . Molnen fick besök av en massa färgglada borttappade ballonger




Gratis glass till alla barn!



Ella tyckte att det var jättespännande med en alldeles egen ballong.


E´s kusin Emil var en hejare på klätterväggen...


... och kusin Eline älskade att gunga

Inga kommentarer: