söndag 8 mars 2009

Ett kort i timmen

FREDAG 6 MARS 2009

Jag har tagit mig tid att göra en Ett kort i timmen.




07.15 Välling i sängen, L stannade hemma och var sjuk



08.00 Glad kotte påväg till dagis

09.00 Universitetet

10.00 Såhär ser det typ alltid ut när jag pluggar. Hörlurar, överstrykningspenna, dator. Då mina kära pluggvänner jobbade, var bortresta, sjuka mm så fick jag sitta ensam och läsa. ...kanske därför jag fick så otroligt mycket gjort?...


11.20 Firar att jag läst ut ena boken med kaffe och äpple

12.05 Kirre. En tung men givande bok! Ett måste att läsa!!!


13.15 Hämtar E

14.45 På stan. Dagens shoping resulterade i present till E´s kompis som ska barnvälsignas på söndag och en kortläsare till mig.

16.30 Hemma! Lite mellis. (Det är ingen som ser vad E äter va?)

17.30 Musiktajm. Då pappan har belägrat E´s rum med diverse fotoprylar, har E sina leksaker i vardagsrummet. Det kan vara svårt att välja om man vill spela trummor eller flygel, kanske kan man göra både och samtidigt?


19.10 Läggdags för små tjejer. Imorgon ska vi vara hos mormor och morfar hela dagen, då måste man vara pigg.

20-23.00 Let´s Dance. Försöker att varva ner i soffan med vinterkräksjuke fästmannen som var måttligt glad över att få se på dansprogrammet.


23.00-01.00 Mer plugg...
01.10 Zzzz




















Inga kommentarer: