lördag 11 juli 2009

Höga höjder en regnig lördag.

Idag har jag och E städat hela dagen medan L jobbat. Jag har av någon anledning haft kameran i fickan hela tiden. Något som varit väldigt roligt då jag haft möjlighet att ta kort på ögonblickliga saker. Medan mamma städat har E utforskat världen på högre höjder. Klättrat på allt har fröken gjort. Tillslut la jag ner stolarna i köket på golvet, tror ni inte att ungen är stark nog så att hon reser stolarna upp och klättrar vidare?!

Jag och L har haft lite qualitytime nu på kvällen. E fick vara hemma hos mormor och morfar medan vi var och såg Transformers II på bio. Nästan lika grym som ettan!




E har varit lite småseg idag, och efter en rejäl tupplur på förmiddagen kröp hon upp i soffan, gosade ner sig under täcket och hittade ostbågeskålen...
Det var på tok för tyst ett tag, gick in till E´s rum och hittade en liten blöjsessa på fönsterbläcket...
"HALLOOO?!"


E läser saga för nallarna


Ella, en riktig teaterapa, här med Zorromundering.


E har hittat flingburken på köksbordet...

Inga kommentarer: