onsdag 14 maj 2008

Dagen i bilder

Jag fick den här idén av Marina. Idag har jag nämligen fotograferat vad jag har gjort, så det är med bilder som jag tänker presentera dagens händelser.




Onsdag 14 Maj 2008




08.10 Ella ville ta lite sovmorgon, så jag gick upp före henne och tog ett härligt bubbelbad.





08.35 Frukost





08.50 Ella vaknar och vill också ha frukost



10.56 Promenerar med svägerska upp på stan. Vi ska gå på stan med min svärmor så att hon kan använda sin födelsedagspresent hon fått av oss. Ett fritt presentkort på 500 :-.
Det blev ett par skor. (Malin tog kortet)


11.30 Fika på Java. Jag tog en vaniljmilkshake. Inte särskilt nyttigt men väldigt gott! =)



13.11 Lunch på Wobbler. Min svåger Joel tog lunch med oss och det är han som har tagit kortet.





16.05 Hemma igen. Både jag och E är trötta. Jag har fått mjölkstockning och feber. Vi ligger och gosar i soffan och ser på House som L spelade in åt mig igår.


17.07 Ella sover eftermiddag...


17.12 ...medan jag lagar mat.

17.20 E är vaken igen och gör mig sällskap i köket i sitt babygym.

17.45 L kommer hem från jobbet. Gos med dotter och lite Tv-zappande








18.44 Middag. Ris och Kyckling-senapscremefraichepurjolökgryta. Det blev som vanligt en hel del ris kvar. (någon som har bra tips på vad man kan laga med överblivet ris?)


20.17 Nattar E

20.42 Hockey. Sverige-Tjeckien (3-2! Yeah! )




22.58 Bloggar




Godnatt.

Inga kommentarer: