fredag 23 maj 2008

min första migrän?

Dagarna rullar på. Den här veckan har mest spenderats i soffan. Tisdag-torsdag hade jag en sån enorm huvudvärk och var enormt ljuskänslig, det kändes som migrän, men jag vet inte för jag har aldrig haft det förut.
Jag kände mig helt slagen och orkade inte göra någonting. Såfort jag rörde mig kändes det som om jag hade hela symfoniorkesterns slagverk inne i kraniet.
Ella har varit fantastisk den här veckan, hon har inte haft något emot att ligga i soffan och gosa med sin klena moder. Nästan som att hon har känt på sig att jag har mått dåligt....
Lite nytta har jag dock hunnit med. Städat och storhandlat, hjälpt mamma att laga lite mat inför systers student, köpt nya gardiner till köket.
Och så har vi ju varit på BVC. Ella är tillbaka på kurvan med sina 6800 g och 66 cm!

Nu ser jag fram emot en frisk helg, med mitt första egna mors dag firande!

Inga kommentarer: