söndag 1 juni 2008

Säsongens första dopp


En av många fördelar med den här underbara sommarvärmen måste vara minskningen av elräkningen. Jag har varken skrivit eller läst en blogg på länge.
Men ikväll kändes det som att det var dags.
Efter mycket sol känner jag mig lagom mosig, efter en tråkig landskamp känner jag mig inte på världens toppen humör (jag är en Hemskt dålig förlorare!), men en härlig sak har hänt idag.
Det har badats. Hjälmaren visade sig vara varmare än förväntat.
Första doppet var iochförsig en pina, det är så läskigt innan man har blivi helt blöt, sen var det helt okej att bada vidare.
Till eftermiddagen kom några vänner på besök och gjorde oss sällskap till matchen Sverige-Ukraina, det var inte direkt den bästa uppladdningen inför EM, men men.


Härliga foton från mobilen
(därför den mindre braiga kvalitén)

Coola E på pappa L´s axlar






E ligger och glassar på stranden i sina nya badbyxor och lite äpplejuice

1 kommentar:

Signes Vind sa...

Sicken go tjej som sitter på pappas axlar.
Vi har varit vid havet idag men jag badade inte - men jag har gjort det o år - vilken sommar vi har - bara att njuta.
Ha en bra vecka Kram Mimmis mamma