måndag 21 april 2008

Ella 3 månader

Ett kvarts år, ett kvartal, 25 %, tre månader. Så stor är min lilla tjej!
Det betyder att hon har varit med mig i ett år, för ett år sen vann lilla E världens största race.
E fick en ny keps i tremånaderspresent.

Under den här månaden har mycket hänt, det största och roligaste måste nog vara att hon svarar när man pratar med henne. Det kommer en massa små söta woooo´n, whaaoooeeyy´n och jiiiii´n.
Hon ler mycket mycket oftare, nu är det mer regel än undantag. Det är så mysigt att vakna av en liten (men stark) fot i ryggen och vända sig om för att få ett stort leende. Dagarna kan inte börja bättre än så faktiskt!
Nacke och ben börjar bli starka, stundtals så står hon upp och nacken är alltmer stabil, fast man kan fortfarande få sig en rejäl smäll om man inte passar sig.
Hon börjar bli stor min lilla E. Jag har sorterat hennes byrå, och jag fascineras när jag ser hennes pyttesmå kläder som hon hade på BB. Att hon har varit så liten.
Från 51 cm till 63cm på tre månader. Hon är lång min tjej.


LITE BILDER:

Ella 1 dygn:


Ella 1 månad:




Ella 2 månader:




Ella 3 månader:

1 kommentar:

Anonym sa...

Då har Ella snart växt i kapp Evelin, för 2 veckor sedan var hon 64 cm lång :-).