måndag 21 april 2008

God Bless America

Jag är välsignad med att ha fyra familjer. Den ena är den som jag helt plötsligt skapat själv. Den andra är den jag blivit uppfostrad i. Den tredje är den familj som Linus har blivit uppfostrad i. Den fjärde är en familj som har tre vilda härliga barn och en sköldpadda.

Under förra veckan var min familj, den som jag har blivit uppfostrad i, i USA. Dollarn var låg och jag kunde redan innan familjen åka ana att en viss shoppingnerv skulle sättas igång hos de två damerna i familjen. Men att det skulle bli såhär! Ja, jag kan inte annat än att skratta och njuta över de fina sakerna jag fått.

Situation: Mor och far frågar mig innan resan ifall det är något som jag skulle vilja ha.
Jag önskar mig ett par Levis jeans, nike skor och löshår.
När familjen är hemma igen visar det sig att jag, förutom ovan, också fått 4 par strumpor, 4 linnen, 1 blus och en t-shirt!
Och en ipod shuffle av pappa!

Jag känner mig fortfarande som ett barn på julafton, alldeles glad över att jag fått en massa fina presenter.

Linus fick också ett par Levis jeans och Ella fick också sin beskärda del av fina märkesplagg =)

Söt Nikedräkt

Coola Nikeskor med stötdämpare :-)
if I don't sleep Nobody sleeps. Sant så sant =-D

levis Jeans, lite baggy :-)


1 kommentar:

Malinmittilivet sa...

Cool tjej... Familj med bra smak...
;-)