fredag 15 februari 2008

1 månad och spontan dag

Min dotter är en månad idag! Det var en månad sen jag pressade ut den här vackra lilla saken. Det går för fort, det går verkligen för fort.


Ella 1 dag - Ella 1 månad


När man är mammaledig är det bara att lägga ner all "måste-hinna"-stress, och istället försöka hitta den där spontana sidan som någon gång försvann. Idag har varit en spontan dag. Det enda jag hade planerat var att skjutsa L's morfar till banken, köpa lite scrapbookingpapper till min nya LO, sola och se på Lets Dance. Istället blev det så att L följde med sin morfar till banken, jag och E kom lite senare. Väl på stan skrev jag ut lite kort, upptäckte att min svägerska med barn var på stan, en fika på Hells resulterade detta i. Avslutade mitt stadsbesök med en toalettpaus uppe på pappas jobb. Märkte på vägen hem att jag som vanligt hade glömt att sätta på mig långkallingarna (funderar på att sätta dit en lapp på dörren, typ spisen,ljusen,långkallingarna).

E sov när vi kom hem så jag fick möjlighet att direkt börja med min scrapbooking. Någon solning blev det inte idag, totalt inne i mitt scrappande.
Mannen i huset bjöd på hemmagjorda hamburgare. Nu är det Let´s Dance som gäller.


Förövrigt. 1månad snuviga söta E har börjat tycka om sin babysitter mer och mer. Idag har det varit ior som fångat hennes intresse.

Inga kommentarer: