tisdag 5 februari 2008

Gymnast till dotter

Ella 2 veckor och sex dagar, har idag lärt sig hur man rullar från sida till sida.

Efter en mycket bökig natt (ingen utav damerna Welin-Grabö somnade förrän fyra, halv fem) stannar jag å E kvar i sängen under förmiddagen medan linus är på jobbet. Ella ligger på rygg och jag ligger och tittar på TV, helt plötsligt ser jag hur hon ligger och svänger och på två röda ligger hon på mage. Denna nya upptäckt övade hon på ett flertal gånger under dagen.

Nu gäller det verkligen att ha koll på min lilla gymnast till dotter så att hon inte trillar ner någonstans.



Vi har haft trefaldigt besök idag, först min vän marin från västerås, han kom med hamburgare och en gosig handdocka till E. Sen kom rastaemma med kladdig kladdkaka. Och lagom till kvällsmat kom min kära svärfar. Han hjälpte Linus med bilen som har blivit sur och inte ville starta igår. En helt okej dag idag. Hoppas natten bjuder på lite mer sömn.



Nu ligger hela lilla familjen i sängen för nu börjar CSI.

1 kommentar:

Unknown sa...

Schysst byst!
Jag menar schysst blogg alltså, ni är ju tre sköna snubbar. Var så himla kul att se er alla i action häromdagen på memmes födelsedag. Ni är ju riktiga föräldrar! Helskumt faktum, ni är föräldrar och jag är en dinosaurie från tidig krita period.

Kramar Ulf